Пошук за виробником

Питання-відповіді

Чому коли я замовляв (ла) товар, що був в наявності, мені передзвонили і сказали, що товар відсутній?

Це може бути з декількох причин.
1. Оновлення бази (обмін інформаційною базою між інтернет-магазином, хобі-центром та гуртовим складом) відбувається раз на добу, а тому на момент оформлення замовлення в інтернет-магазині товар міг бути вже придбаний у хобі-центрі Аґрафка іншими покупцями.
2. Автоматизація нашої бази налаштована таким чином, що якщо наявний товар хтось поклав у кошик, але не проплатив замовлення (фактично товар залишається в резерві у нас на складі), то система інтернет-магазину все ще бачить товар у залишку, а тому повідомляє, що товар наявний і дозволяє покласти його у кошик.
3. Людський фактор - міг статися звичайний пересорт товару, чи взагалі його відсутність. Ця причина буває вкрай рідко.

Якщо у мене персональна знижка по програмі лояльності більша, ніж знижка на акційний товар, то по якій ціні я можу придбати акційний товар?

В інтернет-магазині Аґрафки знижки не сумуються, тому максимальна знижка на акційний товар буде застосована та, яка більша.
Наприклад, якщо на товар діє акція -10%, а Ваша персональна знижка уже 15%, то ви можете придбати товар зі знижкою 15%, але якщо Ваша персональна знижка 7%, тоді акційний товар буде мати максимальну знижку 10%
Єдиний варіант сумування знижки - це день народження користувача - у цей період додається 10% знижки на усе замовлення, незалежно від акційних товарів у кошику.

Чи відправляєте Ви замовлення Укрпоштою накладеним платежем?

Для постійних наших клієнтів ми йдемо на поступки і можемо відправити без оплати замовлення Укрпоштою. Але якщо замовник робить перше своє замовлення і обирає метод доставки та оплати через Укрпошту, то інтернет-магазин Аґрафка зберігає за собою право відмовити у такому способі оплати.

Як довго чекати товар під замовлення?

Час очікування залежить від того, який саме товар (бренд) Ви обрали. Деякі товари у нас поповнюються щотижня чи щодва тижні, інші товари ми отримуємо раз на місяць, є такі бренди, які отримуємо великими партіями, але лише раз на декілька місяців. Рекомендуємо зв'язатися зі Службою підтримки Аґрафка (+38 067 3408060) та уточнити найближчий термін доставки обраного товару.

Чи можна у Вас оформити замовлення, як подарунок для іншої особи?

Звичайно! Ми залюбки оформимо Ваше замовлення у подарунковий папір і прикріпимо вітальну картку зі словами, які Ви можете вказати у коментарі до доставки. Для того щоб відправити замовлення на іншу адресу у розділі доставка - введіть додаткову адресу, а в коментарі вкажіть кому це подарунок, з якої нагоди (щоб ми вдало підібрали обгортковий папір) і текст повідомлення, який ми надрукуємо на вітальній картці. Уся ця послуга безкоштовна - ви сплачуєте лише за доставку, якщо замовлення на суму менше 500 грн.

Чи є у вас бісер?

Ні, бісеру у нас немає і на питання: "Коли буде?" - відповідаємо, що найближчим часом не плануємо привозити бісер. Є вдосталь інших магазинів з бісером.

Якщо Ви не знайшли відповідь на своє запитання, будь-ласка, скористайтесь формою зворотнього зв'язку.

Пошук за виробником
Новини

Весна в Аґрафці

Здається весна цього року врешті визначилась і вирішила потішити нас не лише гарною погодою, але й чудовими весняними знижками в Аґрафці! ...читати далі

Графік роботи на Великодні свята 2017р.

Cубота (15 квітня 2017р.) - 10.00 - 16.00 (останній день відправки всіх замовлень) Неділя, Понеділок, Вівторок (16-18.04.2017) - ВИХІДНІ дні Середа (19.04.2017р.) працюємо у звичному режимі. ...читати далі

Підпишіться на нашу розсилку
Знайдіть нас у мережі

Нагору