Пошук за виробником

Питання-відповіді

Чому коли я замовляв (ла) товар, що був в наявності, мені передзвонили і сказали, що товар відсутній?

Це може бути з декількох причин.
1. Оновлення бази (обмін інформаційною базою між інтернет-магазином, хобі-центром та гуртовим складом) відбувається раз на добу, а тому на момент оформлення замовлення в інтернет-магазині товар міг бути вже придбаний у хобі-центрі Аґрафка іншими покупцями.
2. Автоматизація нашої бази налаштована таким чином, що якщо наявний товар хтось поклав у кошик, але не проплатив замовлення (фактично товар залишається в резерві у нас на складі), то система інтернет-магазину все ще бачить товар у залишку, а тому повідомляє, що товар наявний і дозволяє покласти його у кошик.
3. Людський фактор - міг статися звичайний пересорт товару, чи взагалі його відсутність. Ця причина буває вкрай рідко.

Якщо у мене персональна знижка по програмі лояльності більша, ніж знижка на акційний товар, то по якій ціні я можу придбати акційний товар?

В інтернет-магазині Аґрафки знижки не сумуються, тому максимальна знижка на акційний товар буде застосована та, яка більша.
Наприклад, якщо на товар діє акція -10%, а Ваша персональна знижка уже 15%, то ви можете придбати товар зі знижкою 15%, але якщо Ваша персональна знижка 7%, тоді акційний товар буде мати максимальну знижку 10%
Єдиний варіант сумування знижки - це день народження користувача - у цей період додається 10% знижки на усе замовлення, незалежно від акційних товарів у кошику.

Чи відправляєте Ви замовлення Укрпоштою накладеним платежем?

Для постійних наших клієнтів ми йдемо на поступки і можемо відправити без оплати замовлення Укрпоштою. Але якщо замовник робить перше своє замовлення і обирає метод доставки та оплати через Укрпошту, то інтернет-магазин Аґрафка зберігає за собою право відмовити у такому способі оплати.

Як довго чекати товар під замовлення?

Час очікування залежить від того, який саме товар (бренд) Ви обрали. Деякі товари у нас поповнюються щотижня чи щодва тижні, інші товари ми отримуємо раз на місяць, є такі бренди, які отримуємо великими партіями, але лише раз на декілька місяців. Рекомендуємо зв'язатися зі Службою підтримки Аґрафка (+38 067 3408060) та уточнити найближчий термін доставки обраного товару.

Чи можна у Вас оформити замовлення, як подарунок для іншої особи?

Звичайно! Ми залюбки оформимо Ваше замовлення у подарунковий папір і прикріпимо вітальну картку зі словами, які Ви можете вказати у коментарі до доставки. Для того щоб відправити замовлення на іншу адресу у розділі доставка - введіть додаткову адресу, а в коментарі вкажіть кому це подарунок, з якої нагоди (щоб ми вдало підібрали обгортковий папір) і текст повідомлення, який ми надрукуємо на вітальній картці. Уся ця послуга безкоштовна - ви сплачуєте лише за доставку, якщо замовлення на суму менше 500 грн.

Чи є у вас бісер?

Ні, бісеру у нас немає і на питання: "Коли буде?" - відповідаємо, що найближчим часом не плануємо привозити бісер. Є вдосталь інших магазинів з бісером.

Якщо Ви не знайшли відповідь на своє запитання, будь-ласка, скористайтесь формою зворотнього зв'язку.

Пошук за виробником
Новини

Обирай Укрпошту!

до 31 січня 2019р. на усі замовлення понад 500грн діє безкоштовна доставка по території України при виборі служби доставки Укрпошта ...читати далі

Нам 7 років - вам 7% знижки!

Ми оголошуємо невеличку святкову акцію на 7 днів! Даруємо 7% додаткової знижки до особистої знижки кожному нашому клієнту + фірмова ручка в подарунок ...читати далі

Знайдіть нас у мережі

Нагору